Τελευταια Νεα

Προτεινομενη Αναρτηση

10 Απίστευτες Χρήσεις Της Κρέμας Nivea, Που Θα Ευχόσασταν Να Γνωρίζατε Νωρίτερα. Θα Ξετρελάνει Όλες Τις Γυναίκες!

1. Αντι-γήρανση Κηρύξτε πόλεμο ενάντια στις ρυτίδες σας με την κρέμα αυτή. Απλά απλώστε λίγη κρέμα στις προβληματικές περιοχές πριν πέσετε ...

Ομορφα Ταξιδια

Πείτε αντίο στο καρέ! Αυτά είναι τα 4 TOP χτενίσματα για το 2018 Θα Τα Λατρέψετε!








Ναι, ήρθε η στιγμή να σου αποκαλύψω ότι είμαι η beauty editor που βάφει τα μαλλιά της ανά 2,5 μήνες.

Όπως δηλαδή καταλαβαίνεις 1 ½ μήνα κυκλοφορώ με πιο σκούρα ρίζα από το συνολικό χρώμα των μαλλιών μου. Αυτό συμβαίνει επειδή οι χρόνοι μου είναι τόσο πιεσμένοι που το κομμωτήριο θεωρείται πολυτέλεια χρόνου.

Επομένως έχω βρει διάφορους τρόπους να καλύπτω την ρίζα και τα μαλλιά μου να δείχνουν καλοχτενισμένα σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις. Έτσι σε αυτές τις λίγες γραμμές θα προσπαθήσω να καταγράψω την εμπειρία στο κομμάτι της κάλυψης ρίζας με updated χτενίσματα:Χτένισμα νο1:

Κορδέλα καλύπτει τις σκούρες ρίζες και αναδεικνύει την girly πλευρά σου

Χτένισμα νο2:

Half up: Προσδίδεις όγκο και κίνηση στα μαλλιά σου, χωρίς κανένας να προσέχει την ρίζα σου

Χτένισμα νο3:

Χαλαρό top knot με φουλάρι για να αναδείξεις τη fashionable πλευρά σου

Χτένισμα νο4:

Μια χαλαρή αλογοουρά δεν θα σε απογοητεύσει στην κάλυψη ρίζας

Loading...

Να θυμάσαι όλα τα παραπάνω πρέπει να είναι χαλαρά πιασμένα ώστε να μην συγκεντρώνεται η προσοχή στην ρίζα σου

Πηγή

Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »

TOP εβδομαδας